Karriere hos Andersen Partners
Vil du være en del af et professionelt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, der er præget af holdånd og stort engagement, så er Andersen Partners måske en arbejdsplads for dig.
Vi tror på, at et fagligt fællesskab med fokus på trivsel og udvikling danner det bedste grundlag for, at alle kan vokse og styrke både faglige og personlige kompetencer. Ved at kombinere vores faglige viden om juridiske problemstillinger med evnen til at finde pragmatiske løsninger får vores klienter altid den bedst mulige rådgivning.
Samspillet mellem medarbejderne er alfa omega, og vores kultur og din trivsel spiller en stor rolle. Du skal føle dig godt tilpas med en uhøjtidelig omgangstone og respekt for andres faglighed.
Vi stiller krav – det skal du også
Du skal ikke kun være blandt de bedste inden for dit fag, du skal også have stærke, personlige egenskaber og fungere godt sammen med både klienter og kolleger. Vi forventer, at du rådgiver på et højt fagligt niveau inden for dit område.
Til gengæld lover vi dig en spændende arbejdsdag, hvor vi har det både travlt og sjovt. Vi tager din udvikling alvorligt og har stort fokus på, at du bliver tilbudt relevante interne og eksterne kurser samt deltager i netværk, der matcher dit niveau.
Sociale aktiviteter og personalegoder
Vi vil gerne se hinanden – og ikke kun på kontoret. Derfor afholder vi i løbet af året faglige og sociale arrangementer – f.eks. julefrokost og udviklingsture. I vores fremragende kantine serverer vores kokke hver dag både morgenmad og frokost.
Lyder det som noget for dig, så se vores aktuelle ledige stillinger, eller send en uopfordret ansøgning på vores ansøgningsportal.
Vi gør en forskel – sammen!
Et stærkt hold med mange kompetencer
Hos Andersen Partners favner vores hold mange forskellige kompetencer og faglige baggrunde - og alle bidrager og er lige vigtige, når vi skal yde den ypperste service til vores klienter.
Få indblik i hvad du kan forvente, når du er ansat som advokat, advokatfuldmægtig, advokatsekretær/sagsbehandler/specialist, jurastuderende, eller i vores forretningssupport.